10/5-09

ja, jag vet.. kill me eller nåt! Det blev inget blogginlägg igår, you'll just have to deal with it. Sånt som händer.



Iaf, somnade rätt sent igår natt, och var tvungen att gå upp ganska tidigt för att städa köket, och mitt rum.. Rummet har väl gått sådär kan jag säga xD ser fortfarande ut som skräp här ^^ har haft andra saker för mig. Spela Lost Planet t.ex. och kolla på scrubs (sista säsongen ;_;) och "spela" gitarr (försöker lära mig massa ackord utantill bara ;P) och bara för att lära mig nån låt så tog jag en enkel jävel xD John Frusciante (of course) - Regret, men det går sådär xD går framåt sakta men säkert iaf :P


Aja, har inte så mycket vettigt att säga egentilgen xD så pusshej <3


Dagens Låt 10/5-09
Celine Dion - My Heart Will Go On (Ja, jag slår den som kommenterar det där!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0