Who you gonna call?

GHOSTBUSTERS!!!



Japp, så har man då sett Ghostbusters och Ghostbusters 2, 6-7 gånger var, den senaste tiden, och jag kmmer fortsätta kolla på dom tills min dator går sönder, sen köper jag en ny och kollar ännu mer!

Jag har egentligen bara en sak att säga om dessa två filmer. TOTAL AWESOMNESS MADE OF EPICNESS! Om man ser filmerna för första gången idag så kommer man efter filmen uttrycka ett mesigt.. "mjeh" eller någonting liknande. Detta pga dom oerhört dåliga spcialeffektierna, dom överdrivet töntiga "one liners" som filmerna är fullproppade av. Storyn skulle kunna vara skriven av en 5-åring. Allt skulle kunna förbättras i denna film, det är ren fakta. MEN!!! ett stort MEN!!! Ghostbusters 1 och 2, är några av dom bästa filmerna i hela världen! Allt det jag precis skrev som negativt om filmerna, det är exakt det som gör filmerna till några av dom absolut bästa i hela världen. Dom ganska larviga "one liners" som filmen är fullproppad av är, trots deras nördighet, så oerhört klockrena och så lägliga så man inte kan låta bli att le lite åt "Dr. Venkman" när han (det är oftast han) kläcker ur sig såna saker. Alltså.. nej, jag börjar få slut på saker att skriva om dessa filmer :o man måste se dom fr att föstå hur underbara dessa filmer är!!! så SE DOM NU!!!!

Båda filmerna får ofc 10/10 :D <3

PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: Venkan

Venkman... hahahaha! skrattar åt dålig humor

2009-06-16 @ 15:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0