Kolla här :O en till blogg!

Nej jag har inte glömt denna bloggen, jag har som jag sagt tidigare bara inte orkat brym ig om denna blogg under sommaren. Nej, jag tänker INTE skriva nåt om min sommar, för jag orkar inte. Ni får helt enkelt leva med att inte ha en aning om vad jag gjort i två månader! xD


Skolan började i torsdags, ledig fredags och praktik redan på måndagen (igår). Jag praktiserar på Riche på stureplan (omg that's so snobbigt!) Jag funderar på att ha backslick i fem veckor nu, bara för att! (OBS, DENNA MENING ÄR EJ SERIÖS ALLS) Aja, än så länge är det riktigt jävla kul :D Bäst personal typ! :D Träffade även Anders Timell idag som är källarmästare på Riche, han verkar vara en skön snubbe ^__^

Aja, nu ska jag nog lägga mig och läsa lite, Älskling köpte tre böcker idag, och jag fick låna en som jag ska läsa ^^ Name Of The Wind tror jag den hette ^^ har läst ett kapitel än så läneg oh den har potential att bli riktigt riktigt bra :) aja ^^ pusshej <333

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Wows.. det.. är ett inlägg här.. Scaaarrrry >_<''

Men på tiden eller något.



Ja, får e, du lär ju hinna läsa klart boken innan jag hinner läsa min. Men, du får berätta sen om den var bra eller inte ^^ För om den är dålig orkar jag inte läsa den på ett bra tag. :P



<333

2009-08-25 @ 21:26:34
URL: http://angelife.bloggspace.se
Postat av: knapris

vadå gillar du inte backslick rippis?! förvånad

2009-08-26 @ 00:44:10
Postat av: Nathalie

Fan.. Det står 799 besökare..

Försöker som fan att bli den 800 men de kmr ju inte gå.. om ja inte startar om datorn kanske ?! o_Ô Hmm... x'DD <33

2009-08-26 @ 14:44:15
URL: http://angelife.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0