BATMAN!!! OMG-EPIC-WTF-KEWL!!!

Nej men seriöst, jag har idag varit och bokat Batman: Arkham Asylym till xbox 360, it's gonna be epic! Jag fick det för en krona + några spel jag lämnade in xD jag köpte även Det Levande Slottet och Legenden Från Övärlden. Båda dom är anime-filmer för er som undrar xD så dom ska jag väl se på någon dag ^^ kanske kan tvinga älskling att se på dom med mig nån dag :P Who knows ^^

Aja, det regnade typ bajsmycket när jag gick till praktiken idag :P jag blev.. jätteblöt när jag gick från centralen till Riche xD aja, mitt hår = FLUFF! xD and that's about it! Nu ska jag käka lite, sen läsa :D PUSSHEJ<33333333333333

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det är klart du kan se dom med mig,Du behöver inte ens tvinga mig xD

((Om det ens är mig du menar när du skriver älskling :O ))



Och jag älskar ditt hår när det är fluff =^____^= <333

2009-08-26 @ 22:55:20
URL: http://angelife.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0