22/4-09

Woho, försov mig nästan imorrse xD  vaknade ungefär kvart i nio, bussen gick fem i ^^ skillad som man är så hann jag ju ändå ^^ Det tar inte 10 timmar för mig att göra mig i ordning som det gör vör vissa, på med kläderna och spring ;D så ska man göra!

Anywho, onsdagar suger.. stenhårt, ännu hårdare egentligen, onsdagar suger diamanthårt, finns det nåt hårdare ämne än diamant så suger onsdag så hårt. Jag har en lektion, engelska B, vilket iofs inte låter så farligt.. Ni har dock inte haft engelska b i min skola, med min lärare.. Hon är förmodligen runt 150-200 år gammal och hennes inlärningmetoder är minst dubbelt så gamla. Jag tänker inte nämna några namn eller så, men hennes namn börjar på G och slutar på unilla >_> bara på namnet så hör man vad hon är för slags person. På tisdag har jag även nationllt prov i engelska b, jag komer självklart få MVG, annrs blir jag ledsen..


Nu orkar jag inte skriva mer ^^pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0