tråkig lista igen ^^

hejjagharingetattskrivaiminblogg, och min mllanslagstangent funkar faktiskt, orkar bara inte använda den..


Top 5 Skivor
1.
John Frusciante - The Empyrean
2. John Frusciante - Shadows Collide With People
3. Red Hot Chili Peppers - By the Way
4. Iron Maiden - Brave New World
5. John Frusciante - The Will To Death

Så bra musiksmak har jag ^^ tråkig och enformig lista även denna gång, menmen, Aj löv John Frusciante!

Kan väl dra in en lista till när jag ändå är igång

Topp 5 Filmer
1. Gladiator
2. American History X
3. Matrix (första)
4. Sagan om Ringen-triologin
5. Stardust



Ni måste tänka på att dessa listor är, delvis som jag känner just nu för stunden. Dom är även helt utan någon som helst ordning egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0