meep

Så, ensma hemma i stort sett hela kvällen :P mamma kommer väl hem strax efter 10. Detta innebär att jag måste laga mat, och det är kul som fan, men vi har inget hemma ;( Funderar på att springa upp till Amigo och köpa en pizza xD Eller, om jag ska till amigo skatar jag nog hellre ^^ Jag skatade första gången för i år i måndags tror jag det var, eller söndags. Det kändes.. jobbigt xD mina ben klarar inte av att skata efter ett upphåll på över ett halvår :P så har jag nästan tappat all min balans över vintern också :( skatandet gick med andra ord sådär i söndags/måndags xD men men, jag får väll tillbaka min balans och det nån gång, när jag skatat lite mer. Kanske skulle gå ut och göra det nu? :o nej, jag orkar inte nu xD jag är bajstrött...


Aja, jag sitter iaf nu och lyssnar på musik på sjukt hög volym xD vad ska man annars göra när man är helt ensam hemma (vilket jag iofs är rätt ofta, men iaf xD) Lyssnar på Red Hot Chili Peppers och John Frusciante för stunden, underbar spelningslista ;) <3 alla borde ha en sån spelningslista ;D Har även spelat massa xbox 360 sen jag kom hem från skolan ^^ Resident Evil 5 och Guitar Hero World Tour (Kom hit och spela med mig!) ;D det är skönt som fan att spela, man kopplar bort omvärlden, och bara.. bryr sig inte om nånting ^^ älskar att spela, jag tycker om att leva i min egna lilla värld ;)

Ska nog surfa vidare till aftonhoran ett tag och kolla om åt hänt i världen ^^ probably not, men man vet aldrig :o men so long suckers!!!


Dagens Låt 22/4-09
Red Hot Chili Peppers - Can't Stop

Kommentarer
Postat av: Venkan

WHAT, tycker du om att spela tv-spel? I'm in deep chock.

2009-04-22 @ 18:53:46
Postat av: Balzary

min sarkasmdetektor gick precis igång.. >_>

2009-04-22 @ 19:05:17
URL: http://balzary.blogg.se/
Postat av: Jillpill

Nu har jag tagit mig hit också :O Så nu är det inte bara du som är en stalker :D Moahaha!

2009-04-22 @ 20:17:25
URL: http://jillpill.blogg.se.se
Postat av: EmmaWictoria

japp så stor :o

2009-04-22 @ 20:23:42
URL: http://bustilda.blogg.se/
Postat av: bex

redhotchilipeppersandjohnforever<3 can't stop addicted to the shindig <333333333333333333333

2009-04-24 @ 21:21:23
URL: http://bexchili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0