He doesn't look a thing like Jesus..

..but he talks like a gentleman, like you imagined when you were young.


The Killers - When You Were Young ska inte det här inlägget handla om xD men det kanske ska handla om bra musik ^^ rabbla upp mina top 10-låtar eller nåt ^^ det skulle jag kunna göra


1. John Frusciante - Dark/Light
2. John Frusciante - Loss
3. Red Hot Chili Peppers - Dosed
4. The Killers - When You Were Young
5. John Frusciante - Carvel
6. Red Hot Chili Peppers - Can't Stop
7. John Frusciante - Smile From The Streets You Hold
8. Iron Maiden - Hallowed Be Thy Name
9. The Killers - Human
10. Iron Maiden - The Evil That Men Do



Jaja, lite väl enformig lista, jag lyssnar på sjukt mycket olika musik, men det där är min top-10 för stunden, ser säkert annorlunda ut om en vecka xD men just nu så!

Kommentarer
Postat av: Jillpill

Gillar allt förutom John för han har jag aldrig hört :o

2009-04-24 @ 22:52:48
URL: http://jillpill.blogg.se.se
Postat av: Venkan

...och på plats nr elva ligger... trumvirvel Dr. Bombay - rice and curry!!! UUUH YEAH! Admit it biaaaatch!

2009-04-24 @ 23:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0