30/4-09

Woo! Pary party! Valborg!!! Woo... eller inte riktigt, nej, jag sitter här hos pappa och bloggar xD men nu är det ju så att min blogg > Party ^^ I know you think so too ;)



Låg kvar i sängen rätt länge idag xD shouldn't have done that xD jag var ju tvungen att packa innan jag åkte till skolan :P det gick... sådär >_> jag packade iofs och fick med allt :P men.. jag hann inte riktigt xD jag missade bussen, men jag kom ändå "bara" 5 minuter försent.


Mösspåtagning för treorna idag, vi gick bara runt och serverade cider/pommac och massa små snittar till treorna och lärarna :P ska jag vara ärlig var det det tråkigaste vi jort hittils i hela serveringskursen :P gillar verkligen inte cocktailpartyn och sånt skit xD Det gick väl iofs inte dåligt, men det var tråkigt ;(


Direkt in till stan efter det, åka till Linköping ^^ eller, egentligen inget"^^" det är inte så kul här xD Det enda jag hara att göra är att lyssna på LP-skivor, eller åka till Norrköping xD så Linköping är ingen höjdare faktiskt :P men men, det måste väl göras. Får väl gå och göma mig nånstans och lyssna på  LP-skivor snart eller nåt ^^ sugen på lite Can't Stop :D eller Cabron :D Eller bara lite John Frusciante <3 aja, pusshej <3


Dagens Låt 30/4-09
The Killers - Sam's Town och John Frusciante - The Mirror (Förlåt, men jag kunde verkligen inte bestämma mig xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0