28/4-09

Nationellt prov i engelska B, ämnet var jämställdhet mellan män och kvinnor, eller nåt liknande ^^ oerhört ointressant och tråkigt ämne, det var verkligen det ämnet som jag kan minst om, så det blir väl på sin höjd VG.. förmodligen bara G :( lite synd faktiskt, jag vill ha bra betyg, men jag kan verkligen ingenting om jämställdheten i dagens samhälle.. =/


Vaknade som vanligt, låg och snoozade ett tag också som vanligt, idag var jag dock helt jättemycket sjukt tvungen att gå upp och hinna till bussen i tid. Käkade inegn frukost idag utan drog direkt till bussen inte direkt hungrig, är sällan det på morgonen. Idag var dock fel dag att ippa frukosten kände jag nästan direkt när jag väl kommit fram till skolan :P Jag satt hela provet (som iofs bara tog ca 30 minuter) och var sjukt hungrig. Men jag hade inga pengar heller, så jag kunde inte köpa nån macka eller nåt i caféet, och så hade jag samhäll innan lunch också, det sög rätt hårt :P Iaf, dagens samhällslektion sög hårt, bara massa skituppgifter, tråkigt som satan. Mitt land skulle dock äga stenhårt. (jaja ni har inte en aning, men iaf ^^) Iaf, ÄNTLIGEN lunch, och så var det såna där äckliga fiskbullar, jag brukar tycka om fiskbullar, dock så smakar skolans fiskbullar inte ens lite gott. Jag tryckte i mig massor ändå, och sen gick jag tillbaka till andra byggnaden ^^. där satt Emil och såg alldeles ensam ut :( så jag tog med honom till simhallen, han ville till jakan, men jag orkade inte gå xD och där köpte han en storpommes som vi delade på ^^ och bjöd mig på en cola ;D Emil snäll!

Svenska med....GUNILLA!!! >_< orkar inte ens skriva om det, sen gympa :P ingen riktig höjdare idag, vi gick till jakobsberg folkhögskola och åt jordgubbar xD och sen åkte jag hem :) gjorde inget speciellt hemma, drog och käkae pizza på amigo, sen har jag bara suttit vid datorn och segat xD I'm so lazy! and I like! aja, hände inte mycket idag heller xD händer inte så mycket om dagarna för mig ^^

Pursuit of Happyness, se den! Will Smith's bästa roll förmodligen! PUSSHEJ!


Dagens Låt 28/4-09
Nightwish - Meadows of Heaven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0