27/4-09

Så, kom hem från skolan nyss, lång dag, som vanligt på måndagar..funderade på att bara åka hem och däcka i sängen eller nåt, har nationellt prov imorrn i engelska B så jag måste verkligen komma upp imorrn =/


Aja, började dagen med att vakna, well, surprise surprise? :P duschade, slutade duscha, torkade mig, fönade håret (orkade inte vänta på att det skulle självtorka :( ) gick upp och klädde på mig (Visst är det kul med min oerhörda detaljrikedom?^^) jag kom på att två av mina jeans (dom enda två paren jag egentligen använder xD) var i tvätten, så jag fick panik och började gråta... eller, nej det gjorde jag inte (or did I ;)) nej jag var tvungen att letta upp några andra jeans, och tror ni det var lätt? Nepp, inte ens lite.. inte när det ser ut som det gör på mitt rum xD måste verkligen städa :o men jag orkar inte ^^ jag plockar lite då och då när jag orkar xD iaf, hittade ett par jeans efter jättelång tid >_> (säkert 3 minuter xD) men det kändes som en evighet eftersom jag egentligen hade rätt så bråttom xD låg och snoozade i en timme ungefär, just like everyday ^^ men jag vaknde iaf upp till dom underbara tonerna av John Frusciante - As Can Be ^^ man blir bara jätteglad av att vakna till sånt :D Har kommit in i hans, ja vad ska man kalla det? drogperiodsmusik? xD aja I love! <3

bah, nu tappade jag ju allt vad jag nu skulle säga ;( men iaf, åkte till skolan, hade engelska.. sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt tråkigt >_< jag vill verkligen avliva Gunilla, men hon går i pension till sommaren :P så jag får väl stå ut ett tag till :P men jag tycker verkligen inte om engelska B >_> engelska är ett roligt ämne, har jag alltid tyckt typ, jag gillar engelska, läser i stort sett bara engelska böcker..MEN!!! Den här jävla läraren förstör... allt! det är knappt så jag orkar läsa längre bara för att jag ser Gunilla framför mig varje gång jag ser nåt på engelska >_< aja.. jag får skriva en annan blogg om Gunilla, ska inte tråka ut er för mycket, även om jag tycker det här är rätt underhålllande xD iaf, spelade nåt flashspel som gick ut på att sprida sin sjukdom över hela världen ^^ lyckades med allt förutom grönland och madagaskar :( sen drog jag och käkade lunch med Johan, shephardspaj (?) tror jag xD inte gott, alls iaf, precis som skolmaten aldrig är :P Sen hade vi svenska med ingen annan än..*trumvirvel* Gunilla :D (OBS! SMILEY IS TEH IRONY!)

Aja, jag överlevde lektionen otroligt nog sen var det restauranegn som gällde :D det var iaf jävligt kul, även om jag blev jättestressad för nånting, jag vet inte bara vad =/ jag var stressad hela serveringslektionen, är fortfarande smått stressad, har verkligen ingen idé varför >_< det är inte nationella imorrn, är aldrig stressad över sånt, det är bara nåt som gnager på mig >_< aja, you don't care ^^ men nu får det räcka för idag tror jag :D PUSSHEJ!!!<3



Dagen Låt 27/4-09
John Frusciante - As Can Be (bara för att det var underbart att vakna til den)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0