26/4-09

Satan vilka nyttiga "frukostar" jag har ätit i helgen känner jag. Igår en oxfilépizza, och idag drog mamma, jag och Lelle till Max i barkarby xD vaknade klockan ett, idag också >_> precis som igår,det är därför det blir så nyttiga frukostar ^^ idag blev jag dock ivägsläpad till plantagen egteråt och tittadepå masas blommor >_> jag fick dom iofs att köpa färsk dill, oregano och nåt mer, bladpersilja tror jag det var ^^ så it's all good anyway.


Kom hem för inte så länge sen, det är varmt som in i helvete ute, s¨jag sitter nog inne hela dagen istället :) söndagar är ändå jobbiga. Kan spela bort skiten. Måste orka mig till skolan imorrn >_> måste dit lite tidigare imorrn också ;(

aja, jag har inte så mycket mer att skriva nu, har inte hänt nåt idag än xD så pusshej<3


Dagens Låt 26/4-09
Cat Stevens - Sad Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0