26/4-09 del II

Del två av resten av mitt liv.. nej fan, så började jag igår, det går inte för sig =/ aja, del två av dagen, sen sist jag skrev har det.. inte hänt absolut ett skit typ :P eller, jag skruvade isär en av mina xbox 360-kontroller för att tvätta :P hade spillt läsk på den :( det var ett helvete att få isär den, men ett ännu större helvete att få ihop den :P och när jag väl fick ihop den så glappade D-Paden ;( så jag får skruva isär den imorrn igen och fixa ^^ eller det får bli på tisdag, imorrn har jag skola till kl 22.00 =/


Jag har spelat lite med mer xbox med Andreas, men jag tror han blev sur, jag bara drog xD jag drog ner och fixade min kontroll, sen fastnade jag framför datorn! men men vad ska man göra, vi kan spela nån annan gång xD Så idag har det inte hänt mycket alls, nästan ingenting faktiskt :P  så egentligen är det här inlägget helt onödigt, men jag tänkte uppdatera er lite på min dag som inte innehöll nånting xD aja pysshäj!


Dagens andra låt 26/4-09
John Frusciante - Dark/Light

Kommentarer
Postat av: Venkan

Your blog is very...... pink o_O

2009-04-27 @ 16:17:43
Postat av: Andreas

JA!!!!! JAG BLEV RÄTT SUR,, Och nu blev inte kommentaren cpad igen;p så nu ska jag inte skriva mer för då blir nåt fel igen!!!

2009-04-27 @ 21:49:35
Postat av: Andreas

JA!!!!! JAG BLEV RÄTT SUR,, Och nu blev inte kommentaren cpad igen;p så nu ska jag inte skriva mer för då blir nåt fel igen!!!

2009-04-27 @ 21:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0