25/4-09

Trött >_> väldigt trött! Kollade på film igår  xD bl.a. the grudge ^^ somnade runt 5 xD så jag är sjukt trött :P the grudge är typ.. obehaglig xD inte så jätteläskig, men mest obehaglig, på tal om ganska exakt inget vettigt eller nåt ^^


Började dagen med amigo xD en oxfilépizza, orkade doch bara drygt halva ;( kände mig helt värdelös när jag inte orkade en hel pizza :( (extrem överdrift, men det är jobbigt att inte äta upp) sen till ninjaberget, bara för att det är tufft ^^ och där sov jag, nästan xD jag höll på att somna iaf, men då hade nog ninjor kommit och våldtagit mig :( och min pinne gick sönder! ;_; jävla ömtåliga pinnar folk gör nu för tiden :(

Men iaf, skulle åkt på skivmässa i solna idag, vaknade dock för sent för att hinna xD så jag tar det imorrn istället ;D två dagar skivmässa is the skit ^^

Men men, mamma håller på at grilla ;D I like! I love! I want! Grillad mat is också the skit ^^ och jag spammar bara nu känner jag, vilket är ett bevis på att jag egentligen inte har gjort nåt vettigt idag xD får väl sätta mig och spela xbox eller nåt, har ju inte klarat Resident Evil 5, Eternal Sonata eller Dead Rising än xD och två av dom spelen har jag haft i evigheters evigheter, bajs! ;( hejjagärmogen)


Dagens Låt 25/4-09
Iron Maiden - Out of the Silent Planet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0