25/4-09 del 2

så, del två av resten av mitt liv? nej men, del två av dagens "huvudinlägg" xD bara för att jag har tråkigt. Jag brukar blogga när jag har tråkigt, så egentligen är bara min blogg ett tidsfördriv :o jag vet att ni egentligen inte bryr er ett skit (finns säkert undantag, men iaf xD) och nu spammar jag min blogg igen.


Iaf, sist jag skrev höll mamma på att grilla, tror jag :o jag orkar inte komma vad jag skrev sist, jag är en sån där lat jävel, så lat så jag inte ens orkar trycka på en knapp :o illa, very illa my friends. Illa är för övrigt nåt jag inte är, jag är bara bra, bättre,bäst, balzary! ;) jävlar vad jag snackar bullshit som ingen kommer orka läsa, men, jag bryr mig inte! min blogg, mina regler ;) sucks to be you ibland, eller hur. Men men, grilla, det gjorde iaf mamma, hon grillade något :o typ.. fläskshihei...nåt sånt, det var fläsk iaf, gott som fan ^^ dock så vitlökssmörade jag sönder den ^^ massa jävla vitlökssmör hade jag på! :D I love!

Iaf, efter matten så gick jag upp till mitt rum, och där har jag i stort sett suttit till nu! Jag har suttit och spelat Resident Evil 5 med Andreas, sjukt kul ^^ men jag har ont i örat nu efter headsetet =/  men iaf, jag klarade spelet första gången xD fett med najs ^^ sen spelade vi lite saint's row 2! Det är helt sjukt kul, så säger jag bara för att låta som en söt liten fjortis, men jag lovar.. jag är en söt liten fjortis också ;) men det var kul som fan, vi lekte lite med polisen xD världens mest underhållande spel, om man har nån att spela med ^^ satt och asgarvade flera gånger när vi spelade ^^

Funderar på att spela lite PGR 4, eller Pure nu. Men det är jobbigt, min TV är även min datorskärm :( så jag kan inte göra båda två, om jag inte känner för att byta kanal lite hela tiden xD jobbigt, eller hur, precis!

Nej nu ska jag inte tråka ut er, även om jag vet att ni älskar att läsa mina bloggar och är oerhört underhållna av mitt liv ;)


Dagens andra låt 25/4-09 xD
Thåström - Fanfanfan (klockan 03.00 på natten) finns på spotify om nån orkar lyssna, sjukt mycket bättre än den vanliga versionen

Kommentarer
Postat av: caroline

vitlökssmööööör D:<3

2009-04-26 @ 10:01:36
Postat av: Blubbo

haha, fan vilken påpuffad låt! Han låter hög xD men den var bra måste jag dock erkänna..

2009-04-26 @ 10:02:04
URL: http://blubbo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, du skulle ju stänga av ju?? Inte spela Pure eller PGR 4?? ;)

2009-04-26 @ 17:49:05
Postat av: Andreas

ojj, glömde skriva att d va jag:p

2009-04-26 @ 17:50:30
Postat av: Andreas

ojj, glömde skriva att det var jag :p

2009-04-26 @ 17:51:21
Postat av: Andreasu inte alls???!!! FAN VILKEN SEG DATOR JAG HAR!!!!

Det gjorde jag ju inte alls???!!! FAN VILKEN SEG DATOR JAG HAR!!!!

2009-04-26 @ 17:52:24
Postat av: Anonym

VAFAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-26 @ 17:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0