24/4-09

Like you give a shit about my day xD men men, en blogg är till för att användas ^^ iaf, stressig dag i skolan xD ca 80 gäster i restaurangen. Aldrig haft så mycket gäster förut ^^ det var dock kul :P och jag tror det gick bra, eller det är klart det gick bra, jag var ju där ;) Iaf, efter skolan in till stan och träffa Mathilda :D Skoj som fan, mina ben ramlar dock av snart känns det som :( och jag har ett blåmärke xD (damn you, little.. thing xD) aja, jag klagar inte, blåmärken är bra att ha ibland, så man vet att man lever ;D Vi gick för övrigt runt halva stan, bokstavligt talat ^^ 2½ timme försvann på ungefär 5-10 minuter, och vi hade gått runt stan hela tiden, så vi gick nog en ganska lång bit xD I'll see you again nån gång ^^ (förhoppningsvis inte om 5 månader till x( )


Nu sitter jag här då, har käkat köttfärspaj förut, dricker cola light nu, ska ner och hämta chips snart tror jag ^^ jag är tjockis :D men jag är söt ändå ^^ så det så!!! anywho, kanske spammar bloggen med nåt skit om jag får råkigt ikväll xD nu väntar jag bara på att nån rolig ska trilla in på msn ^^ annars får jag spela lite tror jag ^^ aja PUSS!!! <3



Dagens Låt 24/4-09
The Killers - When You Were Young

Kommentarer
Postat av: Thilda

Haha, ofta du fick blåmärke oxå! o:

:D har jue sagt att man ska va snäll mot mej! (a)

säkert att du vågar träffas igen då?

nästa gång kanske jag dödar dig jue, mwah! ;D

2009-04-24 @ 22:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0