23/4-09

Kära dagbok, idag har jag varit en snäll liten unge, har ätit onyttig mat på McDonalds, varit med kompisar och inget mer xD
Det var den korta versionen ^^ nu till den lite längre :)


Dagen började med att jag vaknade (duh), vaknade 10 minuter innan bussen gick (igen xD), dock så hade jag studiedag idag, så egentligen hade jag inte behövt åka till skolan ^^ men jag hade dock lovat en kompis (som inte hade studiedag :P) anywho, vi satt bara och snackade ett (ganska långt) tag innan jag skulle vidare till stan och träffa Carro och Ida :D har inte träffat Ida på bajslänge : ( Carro träffade jag dock i lördags :D ett trevligt spontanbesök där ^^, men men åter till dagen! Vi gick runt på stan och var allmänt... ja, nånting var vi väl xD vi roade oss på BR Leksaker, åt på McDonalds, satt och degade i solen ^^ (dock inte i den ordningen :P). Vi var inne i stan i ca två - tre timmar, lite för kort tid tyvärr ;( men vi får se till att göra om det snarast, då måste dock Matilda vara med! :D<3


Iaf, åkte hem från stan runt 4. Kände verkligen inte för att åka hem då bara xD så jag snackade med Jill och tvingade (nåja, jag frågade väl xD) att göra nåt, självklart hade hon inget val, annat än att vara med mig :D Vem kan motstå att få spendera tid med mig liksom? ;D Men iaf, ska jag vara ärlig gjorde vi väl ganska exakt ingenting vettigt xD vi gick runt halva (hela?) Viksjö och snackade om exakt allting xD Med henne spenderade jag väl några timmar ^^ det var iaf nästan mörkt när jag kom hem innanför dörren ^^

Så där har ni min dag so far! Nu ska jag städa rummet, men det behöver ni knappast en blogg för att veta hur det går till? xD


Dagens Låt 23/4-09
John Frusciante - I May Again Know John

Kommentarer
Postat av: Matilda

Väldans bra kvällsläsning! :''D XD mihihii

Och jaa! Nästa gång måste jag också vara med!

Förlåt att jag inte kom idag >_< tänkte först inte på att mammis fyllde år och vi skulle fira henne..



Saknar dig btw! :*

2009-04-23 @ 22:03:37
Postat av: Venkan

Liar liar pants om fire. Ofta du städade ditt rum sen då. I know you!

2009-04-23 @ 22:10:22
Postat av: caroline

yaaaays 8D

2009-04-23 @ 22:26:53
Postat av: ida

det var mysigt :D <3

2009-04-23 @ 23:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0