So I'm back on track...

So I'm back in business!

"The world is changed.
I feel it in the water.
I feel it in the earth.
I smell it in the air.
Much that once was is lost,
for none now live who remember it."


Börjar min blogg med ett citat, vet inte varför egentligen, jag skulle nog säga att min förra blogg var så jävla bra så att den går att jämföra med "the one ring" i Sagan om Ringen, så därför tog jag ett citat därifrån.


Jag har inte bloggat nu på riktigt på ca ett halvår kanske? om inte ännu längre. Jagk änner dock att det är dags nu eftersom mitt liv är så oerhört intressant. Hoppas att denna blog kommer växa snabbt, både i läsarantal och i min aktivitet här. I början förstår jag att min blogg är tråkig och att det inte står ett piss av värde egentligen. Dock ska den väl utvecklas till att göra er läsare nöjda, kom gärna med förslag på vad jag ska skriva om, inga förslag är dåliga ^^ (utom mode och skönhet och annat bullshit som killar inte bryr sig om, finns redan så många modebloggar ändå.)


Första inlägget i den här bloggen skulle ju då kunna innehålla lite information om mig!

Namn: Christopher
Efternamn: Why would you care? xD
Ålder: 19, 20 i december
Gör om dagarna: Pluggar andra året på Hotell Restauranglinjen i Jakobsberg (Ja jag är medveten om att man inte är 20 om man går andra året på gymnasiet, men jag bytte linje efter två år (för er som bryr sig))
Intressen: TV-spel (resident Evil 5 just nu), Datorn, och förutom det så gör jag inte så mycket om dagarna :) om nån vill hitta på nåt någon dag är det bara skriva, jag tvekar inte en sekund på att träffa nya eller gamla människor ^^
Civilstånd: Nybliven singel (och har planerat att ara singel ett ganska långt tag framöver)
Musik: John Frusciante (underbara människa), Red Hot Chili Peppers, Iron Maiden, Genesis, Beethoven, Mozart, The Killers.. o.s.v. Listan kan göras lång ;)
Film: Ska jag vara ärlig så tittar jag inte så överdrivet mycket på film, men stora favoriter är: Stardust, Matrix (första), Sagan om Ringentriologin, Twilight, Battle Royal, Final Fantasy VII: Advent Children (Säg till om nån vill ha filmkväll ;D)
Böcker:  Twilightböckerna, Harry Potter, Illiaden, Odyssen, Sagan om Ringen
TV: Kollar inte på TV, max 1 gång i veckan (ingen överdrift)


Någonting mer ni undrar över? Skriv det i kommentarerna så ska jag se till att antingen fylla på listan, eller svara till er direkt (glöm inte skriva med mailen då) Skriv gärna förslag på vad jag ska skriva om också (även där, glöm inte fylla i mailen när du skriver kommentaren så jag kan återkomma till er)


Det får duga som första inlägg här, hoppas att ni rekommenderar denna bloggen till allt och alla ;) GLÖM INTE KOMMENTERA!!! ^^


This is me!

Kommentarer
Postat av: Venkan

Jag vill se en "dagens outfit". That would be nice. Typ en haribou nalle kostym ;)

2009-04-21 @ 19:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0